Hommikul oleks soovitav teha 5-15 minutit soojendusvõimlemist ja 5 minutit kiiret venitamist. 15-20 kätekõverdust. Kui ilm vähegi võimaldab, tasub õues värskes õhus iga päev harrastada 10-15 minutit sörkjooksu. Pööra tähelepanu riietusele. Riietus peab olema mugav, soe ja tuult mitte läbi laskev. Kevadpäike on salakaval ja liiga kerge riietus võib põhjustada külmetust.

Harjutustest tuleb üle päeva teha staatilisi põhiasendite harjutusi (ma-bu, gong-bu, duli-bu). Sooritada vähemalt 3 korda nädalas baastehnikat, 3 korda 4 põhi tao-lud (wu-bu quan, san-lu a-quan, tou-tang tan-tui, er-lu xing-bu). Kord nädalas teha videoülesvõte ja postitada messengeri. Meister vaatab üle ja edastab suuremad eksimused.

Õhtuti kodus teha pool tundi staatilist venitust (spagaadid ja sild) ja füüsilisi harjutusi. Kätekõverdused, plank, seista käte peal jalad vastu seina. Ma-bu kuni suudab. Võib julgelt jagada pilte näiteks FB-s, Messengeris, et toetada ja motiveerida teisi ja anda märku enda tegevusest.

Peale eriolukorra lõppu esimesel treeningul tuleb väike kontroll iseseisvast treeningust. Kontrollime vormi sooritust nii individuaalselt, kui grupis. Vaatame üle taas põhiasendite korrektsuse ja selgitame välja, kes suudab põhiasendeid kõige kauem teha.

Kõik, kes teevad kaigast, leiavad võimaluse vähemalt korra nädalas teha läbi baaasharjtused. Oluline pole kiirus vaid täpsus. Kontrollime tehnikat.